Bakläxa!

Jag är tydligen väldigt dålig på att hålla vad jag lovar! Nu har det gått tre veckor sen jag skrev.
Men jag försöker väl göra en liten update nu då istället.

Har inte hänt något speciellt den senaste tiden iallafall. Ingenting som är värt att minnas iallafall.
Eller joo, nu ljög jag väl kanske lite! Har ju varit i Stockholm en sväng med bästa Marina! Gått på Adam Lambert, shoppat och yrat runt i snöstormen.
Hade det riktigt trevligt!

Sen har det mest varit jobb, jobb och åter jobb. Haft lite ynka tid till umgänge också, men de har inte varit många timmar. Man har mest degat!

I Helgen blev det först en hemmakväll med myspys och sånt. Och igår umgicks jag med Malin, Ida, Zanna och Olivia några timmar. Såg på film, the back up line eller vad den nu hette! Men bra va den :)

Smsar med världens bästa syster nu, började plötsligt sakna min lilla goprutt. Mosters älskade barn!<3
Så nu ska jag bara kliva i några vettiga kläder och sen börja rulla mot Näset och kramas med både syster och systerson. Dom är bäst! :)

Men i övrigt då? Ingenting.. Livet är både upp och ner! Vet ingenting, men vill man egentligen veta?!

Men nu ni... nu är det dags att börja åka om jag ska hinna fram innan det är dags för pojken att sova!

Kuuul inlägg! Njut ;)
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: