Tänk att man kan drömma om...

..att man inte kommer få sova så länge om man håller på att drömma massa konstiga saker. De där var lite invecklat, haha.. men jag menar alltså att jag drömde om att jag inte skulle få sova nå länge i natt. Ehm ja, strunt samma!

Sitter på jobbet nu iallafall. Lite tröttare än vanligt, men ändå mår jag bra. Dricker lite kaffe och försöker återfå min värme i kroppen. Glömde tjocktröjan hemma i morse, brrr! Inge bra. Och jag kan ju inte åka hem och hämta den heller.
I övrigt då.. Igår var jag hos Malin och hälsade på. Åkte upp till Natalie som fyllde år också :) Blev bjuden på tårta och goda kakor..Farligt gott!

Har precis varit in en kund i den "yngre generationen".. han gav mig 1000 kronor (läs 1000 småstenar).. haha.. Mycket generöst! Kontorsbordet är fullt utav dom små rackarna!

Nja ni.. nu ska jag nog jobba på istället för att sitta här och ruttna!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: