Sur och otrevlig, man jobbar på ändå..

Hejsanhejsan!

tar en kort kafferast & bloggtime innan jag ska fortsätta jobba.
Håller på med ändringar & kontroller av allt som finns i hela butiken. Urgh!
Sen fattar ja inte varför alla är så sura och otrevliga??! vad har jag gjort egentligen.. Har alla pms idag eller?
De är inte bara här, utan överallt där ja känner folk...Irriterande att man ska behöva ta skit utan att förtjäna det!

Jaja.. Väntar på att få sluta. Då blir det en springtur innan det är dags att göra min ALLRA SISTA uppgift i historian, sen är jag klar! Eller ja nästan ;) ska bara göra slutprovet på fredag. Har snällt nog fått ta ledig pågrund av de. Är ju 2 prov á 6 timmar.
Nervöst!! Men sen är det klaaart. Då kan ja börja på högskolan om jag vill :)

Men nu ska jag inte tänka på de. Nu ska jag jobba!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: