Men tåren i ögat.

Jaa nu var den här tiden över. Snacka om att dagarna har gått fort!
Har nu packat mig väska för att snart börja bege mig ut till flygplatsen..
Har hur som helst haft en toppenvecka! Tackar alla som varit med och gjort den underbar..

Igår blev det lite fest igen. Sjöng igår också, men de fick bli "fångad av en stormvind" med lite taskig stämma.
Sen blev det garage innan vi skulle dra oss hem. Hamnade i säng runt 5 tiden om jag inte minns helt fel. Gaah! Man är som sagt ganska sliten idag.
Anna ligger och sover, men jag sitter här med tåren i ögat. Ledsen över att semestern är slut. Dags att åka hem till skiten igen!!

Men nu ni ska jag göra mig en kopp kaffe, väcka Anna och sen göra mig flygredo. De är ju faktiskt lite läskigt att flyga ;)

Ha det bra så kommer jag med bilder senare när jag kommer hem!


/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: