Hit eller dit?

Hejhopp!

Lunch i fem minuter till så jag passar väl på då.
Har smällt i mig en smarrig lunch, bestående av kyckling och nån sörja!
Ser fram emot att den här dagen ska ta slut, då är det bara en arbetsdag kvar sen är jag ledig en dag! Wihoo..
Ska åka till Malin och umgås med henne och hennes söta Eliaz. Passa på att åka härifrån medans man kan!

På Lördag får vi se vad som händer. Pratade med kusinen min om att vi kanske ska till Solle. Väntar på svar från henne, vilket jag hoppas få på torsdag. Annars åker jag nog till stan och hälsar på lite kompisar. Var ju trots allt inte igår som jag var där. Tror de va senast i Februari(?) Ooopps.. Länge sen!

Jaa, va tror ni. Ska man ta tag i alla papper och börja jobba då kanske?!
Jaja, lika bra de..

Ha en bra dag

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: