Fem av sex

hej hopp allihopa!

nu kanske jag kan ta mig tid att skriva ett litet inlägg medans mina kära vänner ligger och sover. Dom stackarna har hållt på flytta sen klockan åtta i morse så nu låter jag dom vila en stund.
Veckan har varit toppen och imorgon är det dags att återvända hem till kalla jämtland!

Torsdag blev det utgång.Hade det riktigt skoj. Och jag som skrev "HEEELL NO" om kareoken kan ju säga att jag sjöng.. Hmm! var det alkoholen som gjorde att jag taggade till och började sjunga?
Hände lite otäcka grejer där senare på natten,men alla kom hem helskinnade som tur var!

Fredag - Valborg såklart! och är man här nere så kan man ju inte missa Uppsala den här dagen. Satt i statsparken hela dagen och drack, sjöng, hade de helt enkelt riktigt mysigt.
Blev "Fyllekäk" senare när vi kom tillbaka hit, sen hem.. Trodde vi skulle dra ut direkt men kom ut först runt halv.12.
Blev Corner för att tagga till lite innan vi drog vidare. Slutligen hamnade vi på garage.
Drog hem vid tre. Och nu dagen efter så ser jag hur otroligt klok jag var som löste korsord innan jag somnade. Kan ju inte påstå att någonting stämde.. haha..

Lördag - Jag fick sova enda till klockan tolv. Tackar gudarna & självklart Anna och Malin för att jag slapp följa med. Sen blev det lite städ här eftersom det såg ut som att grisarna hade blivit utsläppt!
Sen drog jag upp till dom andra för att kika läget. Drack en öl och pysslade på lite.. Och nu sitter jag här för att snart hoppa in i duschen, börja dricka lite öl och senare väcka dom små liven som sover så sött för att senare dra oss till Bryggan och kanske åter sjunga lite kareoke.

Lite om min vecka.. Vi hörs kanske imorgon när jag kommit hem!

/ JENNIFER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: