Vad händer egentligen?

Hejhopp!

Tillbaka här igen.. Har precis haft en timmes lunch, och nu är det inte så länge kvar tills jag slutar för dagen.
Har suttit i "mentors-möte" hela förmiddagen. Viktigt vetande om livsmedel. Var väl vissa saker man fick veta som man aldrig tänkt på förut.

Resten av veckan då.. Var ledig i måndags. Oh va skönt det var att få vara ledig på en vardag för en gångs skull. Var länge sen sist. Har mest blivit helger de senaste månaderna. Gjorde inte så mycket nytta iofs! Sov till halv. 12, minns inte när jag fick sova så länge sist?! Men skönt var det. Sen kikade jag på film, pluggade och var ut på en liten promenad.
Igår blev det jobb hela dagen, sen en promenad och inte så mycket mer. Kände inte för att plugga igår, så jag la bort böckerna då!

Ikväll ska jag försöka hinna med att både träna och plugga. Om jag nu inte är dödstrött då jag kommer innanför dörren!
Men de får jag inte vara för jag måste hinna klart med mina uppgifter FÖRE fredag! Oooopps..
Tur att jag ska prata med Anna imorgon så hon hjälper mig lite med Engelskan ;)

Nej ni.. Dags för lite arbete!
Ha de gött

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: