Utan avsågade fingrar..

Jag lyckades klara av den här dagen utan några fingrar som gick av! 100 poäng till mig och min "tekniska" hjärna. Jag har äntligen lyckats göra klar min bänk! Efter lite hjälp från pappa för att få bitarna exakt rak så kom alla bitar på plats.. Blev inte riktigt enligt min ritning, men nästan så!
Nu ska jag bara kika om vi har någon färg. Ska ju måla den svart och klä locket med ett fräsigt tyg! hoppas det blir ännu bättre efter målningen..
Igår när jag la mig i sängen så funderade jag på om jag skulle göra en hylla när ja ändå var i gång.. Fick en bild i huvudet på hur den skulle se ut. Men vi får se hur det blir! Jag måste ju trots allt ta tag i plugget ikväll :/

Nej ni, nu ska jag ta och göra någonting skojsigt..

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: