Nyp mig i armen, jag tror att jag går i sömnen.

Neej då, inte drömmer jag inte. Någon måste nog nypa mig i kinderna så jag vaknar till liv!
Ibland är man ju alldeles för rolig för att man ska kunna skratta.

De hela började i morse när jag skulle klä på mig; jag tar på mig byxorna bakochfram. Sedan sätter jag mig till bords för att äta frukost, jag börjar med att smöra en macka. Eller man kanske ska säga att jag smörade bordet, och inte mackan! Häller upp en glas juice, eller ja juste.. Jag hällde upp ett bord med juice! Jag ska baske mig sluta upp med att läsa KLICK när jag ska äta..
Efter att allt detta skett så var det dags att åka till jobbet.. Men då...Det är is på rutan så jag måste skrapa. Skrapar och skrapar men det händer ingenting. Då inser jag att jag står och skrapar med fel sida.
Pappsen ber mig köra ner en dunk med bensin och lite grejer till min moster, han säger också åt mig att köra sakta så jag inte får bensin i hela bakluckan! De där hade jag glömt så fort jag klev in i bilen. De första jag gör är att gasa på, upptäcker när jag kommer fram att halva bensindunken ligger i mitt bagageutrymme...
Slänger ut de övriga grejerna, hoppar in i bilen och åker mot jobbet.. Gissa vad jag ser när jag kommer fram? Jag hade inte stängt bagageluckan..
Dags att koka lite kaffe så man orkar med dagen. Mäter upp kaffe och vatten, sätter i kaffekokaren i uttaget.. NEJ!! Locket till kaffekokaren..De hade jag glömt!

De är så min dag har BÖRJAT. Hur ska den då sluta?? Spännande. Jag återkommer när jag ligger på sjukhuset med gipsade fingrar för att jag råkat såga av dom i sågmaskinen senare när jag ska snickra på min bänk!

Men nu ska jag äntligen dricka mitt kaffe, och däröver invänta varubilen!

ha en bra dag
/ Jennifer

Postat av: Marika

Vilken underbar start på din dag!!!

Kram

2010-03-16, 13:49:53 - URL: http://jojuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: