Namnet på gruppen fick mig att gå med.

Hittade en "grupp" på Facebook här om dagen som verkligen prickade in. Gruppen hade namnet;"Remember me? I was your friend when you were single"
Tyckte att den TYVÄR passade in väldigt bra på en hel del av mina "föredetta" vänner som helt enkelt "slängt in en i garderoben" efter att ha träffat pojk/flickvänner.
Jag tycker att det är riktigt tråkigt faktiskt. De händer ju givetsvis inte bara mig! Åh nej, ska inte komma och tycka synd om mig själv eller så. Vänner de har jag gott om!
Men de där med att man ska bli bortglömd, eller kanske inte bortglömd. Men bortvald framför kärleken? Att man är nykär de kan vilken människa som helst acceptera. Men sen då? När det gått över ett år? Är man inte desperat över att få komma ut ensam då och bara få umgås med sina vänner? Jag skulle känna mig som en svikare, en falsk vän, om jag inte hörde av mig och umgicks med mina vänner! Vilket värde sätter dom på en då, egentligen?
För vem vill man inte ha som man kan gråta för och prata med när/om det tagit slut? JO om inte sin bästa vän..

Nej helt ärligt. Jag tycker att det är trist att det ska behöva vara som det blivit. Men det är ju bara bevis på vad deras vänner betydde för "oss".. Grubbla inte över detta. Världen är full av underbara människor! Och jag är en av dom som är lycklg över att få ha såna bredvid mig. Ni är bäst!!
Postat av: Malin

Tack :) hahaha

2010-03-06, 16:25:07 - URL: http://mahanali.blogg.se/
Postat av: sandra

hm, klockrent egentligen.. tråkigt nog. ska nog gå med jag med tror jag..



jag älskar dig min underbara vän, jag är glad att det är som det är, vi vet iaf till 110% vart vi 2 har varandra <3

2010-03-08, 09:31:03 - URL: http://sandralitzell.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du betyder mycket för mig! Och jag har inte glömt bort dig..

Vet inte om du syfta på mig, men jag har så mycket annat jag ska göra, och som vanligt när man lovar andra saker man ska göra så blir det ingenting?! :S

Det är så mycket jag fixar och donar med och jobbar jämt känns det som, så när man äntligen får vara hemma så vill man bara ta det lugnt.. men jag har långt ifrån glömt dig... glöm inte det.

2010-03-08, 10:40:52 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Man blir ju "rädd" när du skriver så ;P Men så du vet så beror inte det på Erik, utan på mig :P För att jag är kass :(



Ja det hoppas jag verkligen, för du har vart och ÄR en av mina BÄSTA vänner! och det kommer du förbli !

2010-03-08, 13:44:34 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: helena

haha, vad tror du far och mor säger om du får hem ett monster på heltid?!

2010-03-09, 11:36:14 -
Postat av: helena

haha dom vart väl stum av chocken :P

2010-03-09, 14:02:53 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: