Hur hög är bägaren, egentligen?

Börjar fundera på hur länge ens psyke klarar av att ständigt få ta smällar. Att ständigt behöva få ta all skit.
Man känner nästan hur tårarna tränger fram! Bägaren väller snart över helt.. Pallar inte de här längre!

Sitter på jobbet och dricker kaffe..mitt i lugnet. Behöver få skriva av mig lite få ord efter förmiddagen!
Hoppas på att tiden springer iväg nu de sista timmarna så jag får åka härifrån. Lämna de och inte komma tillbaka förrän på måndag eftermiddag. Helst hade jag velat säga att jag aldrig mer kommer tillbaka! Möjligtvis minst om ett år eller två. Är så arg!!!

Men nu ska jag ta min termosmugg och vandra vidare.. Försöka städa och göra i ordning lite innan stängning.

Ha det bra
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: