De va kanske inte så enkelt som jag trodde.

Godmorgon allihopa!

Sitter på jobbet igen.. Väntar på att kaffet ska bli klart så jag får ta mig en kopp :) muumms!
Sen blir det jobb hela dagen till 18:00 och efter de ska jag försöka hinna ut och träna en snabbis innan jag sätter mig ner ännu en kväll med dom där jädra uppgifterna.
Jag trodde aldrig att de skulle vara så svårt att komma tillbaka som det nu var! Jag satt och grät första dan för att jag inte förstod någonting. (Jag vet, som ett litet barn.) Men man känner sig faktiskt dum i huvudet när man inte förstår någonting som man en gång i tiden har hållt på med.. Skulle ha påbörjat uppgift 1 igår men eftersom jag inte fattade någonting och dels för att jag inte har något tålamod så gav jag upp och gick för att sova!
kliver på och gör ett nytt försök ikväll.. Tror ni att jag lyckas bättre då?? Man kan ju hoppas iallafall..

Men nu ni ska jag dricka kaffe och spana ut på "alla" människor som får skotta snö medans jag är inne och har det bra ;)

Ha de gött

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: