De va inte så enkelt men nu flyter det på.

Godmorgon sockertoppar!

Kaffe.. Ja kaffe är...bra! Gott dessutom ;) hehe skämt åsido.
Sitter på jobbet idag igen. Till min glädje så trodde jag att det var fredag idag. Men inte de inte! Bara torsdag. Två arbetsdagar kvar innan den här veckan är slut!

Igår kom jag äntligen i gång med plugget. Fick lite hjälp i starten sen skrev jag så det glödde om fingarna. Hoppas på att det är tillräckligt bra bara!
Den här helgen kommer nog bestå utav plugg hela tiden! Ska försöka komma i kapp allting och sen förhoppningsvis kunna göra lite extra så jag inte behöver göra så mycket till veckan. Kanske att man kan få vara ledig till annat en kväll iallafall.
Väntar på att telefonen ska börja ringa. Det är en sån dag idag! Telefonen går på högvarv. Hoppas bara att det är någon som kommer och hjälper mig?! Verkar inte som så just nu.. Men man vet ju aldrig. Kanske att det dyker upp en rar lite själ klockan tio.

nej ni.. kaffe var det!
Ha en skön dag

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: