Dagen som jag trodde skulle gå åt h-vete

Godmorgon!
Jag trodde helt seriöst att jag skulle få drass med en olycksdag till.. Men jag klarade mig som det verkar. Fast dagen har ju bara börjat än så länge!
Först när jag ska dra upp rullgardinen i morse så välter jag ut min ljuslykta med alla småstenar i, så dom hamnar på golvet! Sen gick allting bra i övrigt enda tills jag skulle köra bil. Fick för första gången i mitt liv en sladd på bilen utan att orsaka den själv!! Ooh va ja skrek.. Trodde att jag skulle hamna snett ner i diket, men klok som man är så rattade man lite grann och huxflux så var jag kvar på vägen.
De första som ringer när jag kommer in på jobbet är polisen.. Hade en trevlig diskussion med honom om ett ersättningsanspråk. Lyckat att jag slarvat bort mina papper som jag hade skrivit så fint!
Men sen de bästa av allt är väl att jag vann pengar på Keno! hoohooo första gången jag vunnit mer än vad jag satsat. Vilken tur att ja fick kopiera numrena av byns största turspelare! ;)

Men nu ska det kokas kaffe, sen ska de jobbas hela dagen!
Vi höres!

/ Jennifer
Postat av: Marlene

Vem är det nu som har vunnit pengar??

2010-03-19, 22:00:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: