Bara en sak kvar..

Godmorgon!

Tillbaka på jobbet efter underbar natt med skön sömn! Snacka om att man har sovit hårt.. Orkade knappt kliva upp i morse när väckarklockan ringde!
Idag är en såndär dag när man ska gå runt och plocka massa grejer! Urgh.. man är ganska less på att göra de nu efter ett år.
Alla dagar har sett precis likadan ut enda sen jag satte min fot här för första gången.

Igår gjorde jag klart min engelska uppgift. Wiho! Den skulle vara klar på fredag, men jag var så duktig så jag mailade iväg den redan igår. Så nu har jag bara en sak kvar att göra..Historian!! den tycker jag heller inte om.. Men den måste ju göras!
Ska sätta mig ner med den ikväll så kanske jag blir klar om jag har tur. Den ska ju trots allt vara inne imorgon den också.
I helgen är jag ledig. Får se vad jag hittar på, om jag åker och hälsar på malin eller om jag bara ska vara hemma och ta de lugnt. Är inte så sugen på fest..Har druckit en gång sen nyårsafton! Duktigt av mig va ;) tror jag är för gammal för de där med alkohol, dans och ploj! hehe, nej kanske inte, jag lär nog ta igen de om ett tag!

Nej om man kanske ska ta en kopp kaffe & börja dagen?
Ha de gött

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: