Tillbaks på ruta ett

Hejsan hopp!

Hoppas att alla har haft en trevlig början på det nya året!
Själv har man börjat 2010 med en förkylning. Men jobbar de gör jag ändå!
Sitter alltså på jobbet och lunchar för tillfället.

Nyår var väldans trevligt! Var uppe i Åkersjön med trevligt sällskap, åt och drack gott!
Var där tills på lördag, då var de faktiskt ganska skönt att få komma hem. Däckade runt 10-tiden, haha.
Sov i typ 14 timmar den natten, så man var ju ganska sliten.. Vaknade upp med en hals som svullit upp och ett huvud som dunkade. Oh welcome!
Bäddade ner mig i soffan och tittade på de sista avsnitten av mammas pojkar, sen blev det dusch och sängen igen! Insåg att sömn var de enda som behövdes för att jag skulle få må någorlunda bra idag!

En sen då.. Har väl inte så mycket att säga!
Ska ta och jobba lite igen..
Tänkte lägga upp lite bilder ikväll från nyår :)

/ Jennifer
Postat av: Mamma Jessica

Jag vet, har inte gjort nån annan heller, förutom min egen här om dagen då.. :P Måste få inspiration! GE MIG GE MIG!



Hur är det med dig annars då, älskade vän?

Saknar dig :(

2010-01-11, 15:23:32 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

vi får helt enkelt komma på nånting snyggt ;) hehe.



vad bra, trist å va förkyld, jo med mig är det faktiskt super, livet leker fram =) Hehe. Nä men jag har det fakktiskt skitbra om jag får säga det...



du, vi måste göra nånting, kanske en myskväll hemma bara?

2010-01-11, 18:15:51 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Ja det måste vi nog ha :) Vi behöver nog flera veckor tillsammans för att ta tillbaka allt vi missat :'(

Men ska du göra nånting speciellt i helgen? :)



Fan vad jag saknar dig alltså :/ Känns som jag bara skitigt i dig......

2010-01-12, 15:46:23 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: