Nu är det slut på veckan, de e dags för fredagsmys!

Hejhopp..

Sitter på jobbet och fördriver tiden! Är klar med allt som ska göras på fredagarna!
Nu är det bara 3 timmar kvar tills jag slutar, sen blir det hem en snabbis och packa väskan för att bege sig iväg härifrån! Jiippiiie äntligen. Känns som att det var flera år sen jag var hemifrån!
Eller ja igår var jag ju borta, men de räknas inte för de va bara några timmar..

Ledig i helgen! Underbaaaart. Ska njuta av varenda liten minut från fredag 17:30 till måndag "väckarklocketid".

Har väl inte hänt allt för mycket den här veckan heller! Jobb hela veckan, verkstan med bilen ännu en gång för att laga avgassystemet. Men nu funkar den inför bes. :)

Nää ni jag hade ingen lust att skriva så mycket mer! Ha det bra så hörs vi..
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: