Nog saknar man tiden som var, om man tänker efter!

De slog mig nu! Tänker tillbaka på lite goa tider när man gick i skolan.. Gymnasiet! När jag träffade en av mina bästa vänner; Malin! Hur många gånger har vi inte asgarvat, hittat på fuffens, varit förbannade på varandra och massa annat?
Hon och jag fick något sneslag en kväll då vi bodde i Östersund och gick i gymnasiet.
Vi hade fått i uppdrag att göra ett inslag som skulle sändas i radio, om jag inte minns fel.
Vi fick med oss mikrofoner hem för att kunna intervjua dom vi ville, utanför skolan.

Men istället för att sköta vårat jobb så gjorde vi ett eget radioinslag vid namn; "Intervju med Klas-Göran" Där jag spelar Klas-Göran & Malin är reporter!
haha jaa det finns inga ord för hur rolig de där inslaget är. Skulle någon utomståeende höra den där så skulle dom helt seriöst tro att jag var efterbliven på riktigt!:D

Alla dampkvällar man haft när man varit trött, studsa upp och ner, hit och dit.. Flängt runt hela stan med kompisar, busat och varit vaken till sena natten och sedan trott att man skulle orka sig upp på skolan. Impulsresorna till Mora. Våran roliga fotolärare i skolan. Kunde man låta bli att skratta alla gånger? Verkligen inte. ..Väcka liv i de övriga som bor i lägenheten genom att skrika; de var den där förbannad jävla negerbollen (Citat ur filmen "Att göra en pudel") När jag i verkliga fallet trodde att det bara var jag och Malin i lägenheten! Oh nej, inte lätt att veta allt varenda gång ;)

Eller kanske på den tiden när jag och Diana bodde grannar, jag klev upp tidigt en morgon när Malin sovit där. Alla vi 3 gick i samma klass då.. Jag skulle gå och möta upp dom hemma hos Diana för att vi skulle till skolan. Men ingen av dom "orkade" dom var "sjuk" hehe.. Då blev jag förbannad, smällde igen dörren sen gick jag hem och sov! hehe..

Ja det finns så mycket jag skulle kunna skriva om gymnasiet och högstadiet! Men det får bli en annan gång

/ Jennifer

Postat av: Olle ;)

Hahahahahaaa :D Men fan, tårarna sprutar på mig när jag läser och tänker tillbaka på allt jävla sjukt vi gjort. Haha! Ja nu vill man tillbaka till den där tiden, och när man väl var där så ville man bara därifrån! Haha, ja dör av skratt :D:D

2010-01-21, 14:21:24 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: