Med lite längre mellanrum...

..än vanligt så försöker jag slänga in ett litet inlägg om vad som skett de senaste dagarna!

Har väl iofs inte hänt någonting. Ingenting roligt iallafall!
Förra veckan så var det ju underbart när man fick ha en ledig dag mitt i veckan. Umgicks med Anna hela dagen då. Blev bjuden på middag hos O & M, MYCKET god mat!
Sen har det varit jobb hela dagarna, försökt stått ut trots förkylningen!

Helgen tillbringade jag tillsammans med lite vänner. Tittade på film, pratade och skrattade åt de mesta som vi sa! Ännu trevligare..
Igår fixade jag lite "söndagsmys", åkte hem till Anna och sen slog vi ner oss i soffan för att titta på Johan Falk - GSI som gick på tv. Var inte hemma förrän sent i natt! Typiskt att man ska komma i säng så sent när man ska upp och jobba dagen efter..

Ikväll har jag blivit bjuden på middag igen. Lucky me! Tur att jag har såna guldklimpar till vänner :) Sen efter middagen blir det en promenad ner till verkstan. Äntligen så ska jag få hämta hem min bil. Den har stått där i nästan en hel vecka :( Min skrutt, mitt svin!
Men nu har den både motorvärmare och en ny termostat! Då blir det varmt åt både mig och svinet själv. hehe..

Nej ni, nu ska jag ta och städa undan lite här på skrivbordet innan det är dags att gå hem! Är lite stökigt efter mitt projekt som jag hållt på med under dagens gång.

Ha det så bra så hörs vi!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: