Från 0 till 3

Hejhopp!

Här sitter man igen då!
Vad jag kan minnas sen sist så hade jag minsann inga barn va?! Men nu huxflux så har jag 3 stycken?! Hur kom de sig.. Och ett hus, 3 hundar och 3 bilar! Men jag har ju inte haft någon karl där emellan..
hahaha, skämtåsido! Är barnvakt ikväll. Lugnt och skönt, men gaanska så tråkigt!
Den ena sitter vid datan, den andra vid teven, medans minsta kryper runt på golvet och dricker saft ur sin nappflaska!
Vem ska jag roa mig med?:)

Helgen i övrigt har inte bjudit på någonting speciellt.. Tog det lugnt hela kvällen igår. Promenerade en sväng med hunden, sen blev det sängen väldigt tidigt! Vaknade upp i morse dags att göra sig klar för en hel dag och kväll som rollen "moster". Dock blev ungen livrädd när jag kom! hehe oops.. Undrade från en början hur det skulle sluta.. Men de visade sig bara att han är en riktig mammagris! Såå nu när mamma till minsta är borta så går han runt och tittar på mig, så säger han;"maamma, mammaa,mamma" .. Neej jag är inte din mamma! Jag är bara här för att se så du inte slår dig, så du får mat och det du behöver! Nu har jag blivit riktigt skrämd från att skaffa barn.. Jag nöjer mig med att vara barnvakt till andras ungar lite då och då! ;) Iallafall i några år till..

Men söt är han, de är ett som är säkert! :)
Och nu ska jag krypa ner på golvet & leka lite med honom.. Kanske ska vi köra runt med den där j-----vla ankan som låter "quackquack", hela tiden?

/ Jennifer
Postat av: Anna

Den ankan du gav till Kiggas när han fyllde 50;)

2010-01-17, 08:19:12 -
Postat av: Jennifer

haha nej Anna, inte den ankan ;)

2010-01-18, 09:38:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: