tvåtusen, kyla men ändå solsken.

Hejsan hopp!

Det kanske är dags för mig att uppdatera er lite om vad som händer!
Har inte haft någon ork till att skriva! Anna bad mig uppdatera lite. Hon tyckte att jag var lat..

Sen sist har det inte varit speciellt händelserika dagar. Har blivit "rånad" på pengar, haft extremt kyliga dagar men tillslut fick vi sol.
Lite kortfattat om de senaste dagarna; förra onsdagen åkte jag till Malin för att stanna där tills på torsdagen när jag skulle till hälsocentralen och barnmorskan. Vi bakade krämbullar. Eller kan man kalla det för krämbullar? Dom gick inte att äta..
Torsdagen gick bra, dom fick ta prover på mig och jag fick tabletter utskrivna så nu får vi hoppas att det blir bättre!
På fredagen så blev det jobb hela dagen, sen åkte jag till Östersund för att hjälpa P & J med flytten. Blev inte så mycket den kvällen, vi var allihopa supertrött.

Lördagen - Ja den behöver vi inte ens prata om.

Söndagen - Blev soffläge mest hela söndagen.

Måndag morgon; Hoppa in i bilen och åka ner till banken. Prata om det mystiska försvinnandet av mina pengar. Efter en timme fick jag lov att springa iväg till sjukhuset. Då skulle jag träffa läkarna som skulle klämma på min mage, lyssna på hjärta och lungor. Allt såg fint ut :) Vilken tur jag har..
Sen blev det raka vägen upp till polisstationen, var tvungen att göra en polisanmälan om mina pengar. Efter att jag fått min anmälan i handen så springer jag ner till banken, lämnar över det till dom och sen banne mig gav jag upp. Då åkte jag hem!

Nej usch. Nu blev det ett såntdär långt och tråkigt inlägg igen!
Dags att jobba. Dricka kaffe, som löser alla problem! ;)
Ha det bra!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: