Trodde aldrig!

Godmorgon gott folk!

Jag veeeet att jag har blivit värdelös på de här med uppdaterandet. Men lusten har försvunnit! Vad ska man skriva om egentligen?
Det händer inte speciellt mycket, och hur skoj är det att läsa om mitt jobb?

Sitter iallafall där nu. Jobbar långa dagar hela veckan (förutom imorgon). Måste ta igen mina timmar sen jag var sjuk. Har missat en hel del. Imorgon ska jag besiktiga mitt "lilla svin", kan ju hoppas på att den går igenom! Men de borde den göra, för nu har jag ju lagat alla småfel. Eller...jag och jag! Men jag har fått betala skiten iallafall. Sen ska jag umgås med Malin imorgon, och lilla Eliaz :) Funderar på att fråga henne om vi ska käka middag tillsammans. Om jag bjuder så går hon nog med på de ;D

Igår var jag ute och gick/sprang för första gången på väldigt länge. Trodde att jag hade tappat konditionen alldeles, men inte de inte :) Jag sprang ganska långt, utan att bli trött. Vilken jäkla tur de, för de är ganska jobbigt att bygga upp den! Så nu får jag börja hålla i gång mig själv på riktigt igen. Håller på att vänta på lite grejer som jag beställt, så de här blir nog bra i slutändan :) Fick låna med mig E's hund, så jag slapp ju vara rädd för alla djuren ute i skogen då iallafall. höhö. Nej jag är inte mörkrädd!!

Dagen består ju utav jobb till 18, sen sticker jag hem och byter om, sen uuuuuut igen! Härliga tider.. Men nu ska jag gå och dricka lite kaffe, invänta jobb, sen får vi se vad folket har att bjuda på idag :)

/ Jennifer

Dagen som kom och gick, inte visste jag att de var livet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: