Farbror blå ville ha..

Godmorgon godmorgon!

Nu sitter man med en lååång lista som konstapel blå vill ha av mig. De känns lite som en önskelista! haha..
Fast det är mer en "kravlista" faktiskt. Ska ringa upp senare idag och berätta vad jag skrivit för roligt!
Vill vara ute hela långa dagen idag. Kunna vara ute och springa för de är så jäkla fint väder!
Man får nog passa på att sätta sig ute och sola en gnutta när det är lugnt här.

Sitter och väntar på ett svar från skolanm mitt uppe i allting. Ska bli spännande att få se när jag ska börja sätta i gång!
Ja ni, fantastin flödade inte precis idag. Tar mitt kaffe och sätter mig med ett korsord så länge! Kanske att man blir lite smartare utav de ;)

Ha en bra dag
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: