44 Frågor du troligtvis aldrig fått på en gång!

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!

 

Det första du tvättar i duschen?
Håret.

Hur mår du just NU?
just nu mår jag helt okej.


Berätta om din senaste dröm
Den kommer jag inte ihåg!


Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Nej usch, verkligen inte!

Vad vill du ha just nu?
Heeeelg!!

Har du räknat till tusen någon gång?
Möjligtvis när jag var liten och nyss lärt mig räkna.


Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Iih, ja slickar helst!

Använder du smileys?
Sometimes


Har du träffat någon kändis?
Att jag har :)


Gillar du keso?
Inte som de är..


Vilken låt hade du sist i huvudet?
Hej tomtegubbar.. (konstigt, de är ju inte ens jul)

 


Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Oooh ja! Jag önskar mig de i 20-års present :)


Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Jag sitter på kontoret på  jobbet..


Brukar du hyra film?
De händer väldigt sällan.


Var du med och upplevde när World trade Center föll i NY?
Minns knappt någonting av de där.

Vad åt du till lunch?
Ett tuggummi.

Har du lockigt hår?
Nej, men hade velat ha.

När grät du senast?
Hmm, minns inte!


Har du gått in i en vägg någon gång?
De har jag säkert.


Favoritårstid?
Sommar och vår

Vem höll du i handen senast?
Minns inte heller.


Sover du med TVn på?
nej men med datan


Tycker du att du är gammal?
Nja, kan säga att ja känner mig som 40 ibland.

Är du mörkrädd?
hehe ja lite.


Gillar du ditt liv just nu?
Att jag gör!


Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Lite svårt när jag inte har ett badkar.


Har du bra syn?
Ja jag tror de.


Var är dina föräldrar just nu?
Mamma jobbar & pappa är nog hemma och skottar snö.

vad har du på dig just nu?
Jeans, en trisströja & arbetsväst.


Vad var det senaste du köpte?
Bensin till min bil.


Hatar du mer än 3 personer?
Hata är ett fult ord! Ogillar många..

Använder du sushipinnar?
Blä för sushi

Äger du ett vapen?
Kanske av plast.


Gillar du ditt hår?
Neej.. usch!


Gillar du dig själv?
Jag ska fråga. vänta!


Vem står dig närmast, mamma eller pappa?
Mamma såklart!

Hur ofta använder du MSN?
Nästan varje dag.


 

Hur många länder har du besökt?
Norge, Turkiet, Grekland

Är dina föräldrar stränga?
ha ha nä.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: