170 cm och mjölk med kaffe.

Hejsan hoppsan!

Jobbar idag igen. Men snart har jag äntligen helg och då ska jag njuta av varenda liten sekund!
När jag slutat så åker jag till M & E, får se vad vi hittar på för skoj. Men jag antar att det blir film. M har tvingat mig att vi ska se New moon :o

det snöar som aldrig förr här.. De har kommit hur mycket snö som helst på bara några timmar. De är ju knappt så man tar sig fram!
Får se om jag kommer ut genom dörren ikväll.

Har väl inte så mycket mer att berätta.. Åker söderut imorgon! ;) Kanske blir så man fastnar där..Hoppas jag snöar in så jag inte tar mig till jobbet på måndag. hoohooo!

Nej ni, nu ska jag dricka upp mitt kaffe & sen fortsätta arbeta!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: