Vad gör vi?

Nu kör vi! 1-2-3 fanta å rosé.. blablabla, den där låten alltså, Fanta & Rosé! De måste ju va en låt som psykar en totalt.

Men heej på er allihopa! Nu är julen över och här är jag :) Tillbaka i verkligheten igen! Eller ja, jag är sakta men säkert påväg upp. Har lite ont i skallen idag. (Självförvållat, jag vet)

Har haft en riktigt bra jul tillsammans med familj & vänner! Fick en massa nödvändiga grejer i julklapp. Men även godis, ajaj, sånt vill jag ju inte ha!

Igår var det ju juldagen. Vilket innebar utgång på hotell Hammarstrand. Tro de eller ej, men jag hade riktigt roligt!! :) De kan man se på mig idag faktiskt. Foten blå och jag har träningsvärk så de ser ut som att jag vore 80 år.
 
Först var det förfest hos Malin med en massa tjejer, sen drog vi upp och dansade skiten ur allihopa hela kvällen lång! De känns ju i kroppen idag att man inte är van att dansa flera timmar i streck! Huua. Skrattade, drack massa gott och träffade en hel del människor som man inte träffat på år och dar :) Roligt juu.
Efter de blev det lite efterfest hemma hos galenskapen själv. Jag somnade i fotöljen runt halv 6 i morse, då vare kört för min del. höhö. Men tur att man fick lägga sig till rätta senare, annars hade ja knappast haft mindre ont i kroppen idag!

Vaknade första gången runt 10 i morse, stack upp huvudet under täcket men var lika snabb att lägga mig igen. Osch vilken huvudvärk jag hade.. Somnade om till kl. 1, då fick de banne mig vara på tiden att stiga upp! Skulle ju försöka hitta rätt på mina kompisar som hade försvunnit från mig på hotellet.
Sen vare bara raka vägen hem runt 4 -tiden. Snöstorm och jävulskap!!

Nu blir det duschen och sen sängen med en film! Imorgon börjar allvaret med jobb igen. Hela veckan lång! Sen är det nyårsafton och då smäller de ;) (??!)

Hur som haver! Nu vet ni att jag lever :)
Vi hörs

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: