Två fulla..

..arbetsdagar kvar! Jag vill vara ledig lika mycket som alla andra lyxbarn som har fått varit ledig mellan jul och nyår! Jag måste jobba till och med i morgon! Vad hände egentligen? Både Julafton & Nyårsafton.. Tragiskt!

Men jag har ju fortfarande inte kommit på någonting tills i morgon. De är nog ingen som har gjort de tror jag! Kommer inte på en enda som har några planer..

Men över till veckan som varit då.. Igår var jag och umgicks med lite folk, sa dessutom hejdå till Olivia som börjar sin resa mot England idag! Just därför hittade vi på lite galenskaper innan hon skulle åka :)
Blev en sen hemgång för min del igår, vilket resulterade till en sen uppgång i morse.. Trött som en ... ja, nått!

Ska väl ta och jobba lite så man får inte lite pengar till sin nya bil, när den nu blir av! Sitter och tittar efter några, tur att pappa hjälper till :) Audi? Japp :)

Ha det bra
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: