Tänk att det kan skilja så mycket..

Godmorgon!

Nu är man tillbaka på jobbet igen! Taggar till med en liten uppdatering innan jag sätter i gång.
Är förvånad över hur det kan skilja så mycket på temperaturen hemifrån och ner till jobbet! Eller ja, rättare sagt ner till verkstan, typ.. -14 grader!!!? De är nästan så att en själv bor på utlandet ju. Blev så glad över att vi bara hade -12 hemma och när man kommer ner dit så är det -26. På bara 2 kilometer!

I övrigt då? Längtar tills den här arbetsdagen är över. Då ska jag och några av mina kära vänner (på okänd ort) laga mat tillsammans, dricka lite gott och snacka skit. En hel helg ska vi umgås tillsammans! Ska bli så jäkla roligt.
Sen på söndag är det dags att bege sig på kalas då min lilla prinsessa fyller 3 år! vilken tur att man har en så snäll kompis som bjuder in en till kalas :) Tur att man har köpt presenter. haha.

Nej ni, men kanske att man ska sätta fart och börja arbeta? Jag uppdaterar mer efter helgen :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: