Statistiken måste ju vara mupp, eller så..

..finns de mycket nyfiket folk! Undra vilket de är ;)

Jaha ja, nu börjar vi närma oss julen lite mer än sist. De börjar ju kännas av nu också vill jag lova! Stressad som jesus själv på jobbet. Här är det minsann inga fötter på skrivbordet inte. Eftermiddagen har gått alldeles för fort. Nog att jag inte klagar när klockan är 17:30 och jag får gå hem. Men man hinner ju inte göra klart allting som ska göras innan julafton!
sen ska man ju försöka hinna med att göra allting hemma också. Städa och slå in alla julklappar. Jag säger då bara en sak; Huuuuua va tjötigt de kan bli! Stresssss...

Helgen har iallafall varit helt okej. Var chaufför en sväng i fredags till några karlar som den ena var fullare än den andra. Jobbade häcken av mig i lördag (eller ja, inte riktigt men..) sen blev det hem till duschen för att göra sig fräsch inför kvällen.. Hoppade in i bilen och åkte till syster för att hälsa på min allra sötaste prins, mosters hjärta!
Blev bjuden på middag där innan jag drog mig vidare till Hammarn.. Kände mig inte alls så kry. Och så var ju fallet. Malin påstod att jag var alldeles kokhet i pannan. (opps, jag hade visst feber!) De kändes ju av ganska tydligt då jag ena stunden var jätteglad, och sen andra sekunden så låg jag helt däckad för att jag hade ansträngt mig.
Men en liten värktablett på de där så kunde man ju bege sig iväg på lite partaj som de var tänkt! Ja huuua.. Nog kan man säga att det blev kalas. Kom i säng ungefär 06:15 igår morse! Man var ju som sagt lagomt sliten igår när man vaknade.. Lite yr i huvudet plus en jäkla värk.. Men de gick ju över så småningom! Typ i morse.. haha.

Försov mig ju såklart också.. Undra va de är för fel på mig?! Jag försover mig ju aldrig... De har inte hänt många gånger på dom här åren iallafall. Men snabb som man är så hann jag ju till jobbet ändå ;)

Sådär ja! De va väl lite om min helg och mitt struliga liv. Ni kan läsa mer om de någon annan dag. Kanske innan jul om det är så att jag hinner slänga iväg någonting annars hörs vi nästa år :) 2011. Ojsan! Åren går fort..

Ha det bra

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: