Nyår??

Ja vad händer på nyår egentligen??! Jag har inte en enda plan. Inte ens en nödplan! Och då är de ju riktigt illa. De är tisdag idag och på fredag ska allt vara klappat och klart!
Skulle vilja åka till fjällen, men vi får se :)

Jobb idag också. Trött som en gnu efter att ha sovit ett fåtal timmar i natt! Dumma mig som aldrig kan gå och lägga mig i tid.
Ska jobba i några timmar till nu så fort lunchen har tagit slut. Sen blir det att åka "hem på hammarn" haha.. Ja, vissa vet ju mer än vad man själv gör! Näru, dit har jag inte flyttat! Men jag ska åka dit i vilket fall som helst, hälsa på människor! :)

I natt var jag i Grekland och hade flyguppvisning! Vet inte riktigt hur de slutade, eller joo.. några störtade! De var de enda jag minns. Konstiga dröm!

Nej ni.. nu ska jag ta och bege mig tillbaka till jobbet!
Ha det bra så hörs vi :)

/ Jennifer

Jag har gått för långt, kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå, slår inte som de brukar slå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: