Jul jul strålande jul!

Hejhopp!

Jaha ja, nu är det bara halva onsdagen + torsdag kvar sen är det julafton! Vart tog de här året vägen egentligen?!
Man måste ju börja fundera över vad man egentligen har gjort.. Tycker de inte va längesen som jag hade semester. Och de är ju flera månader sen!
Snart är de sommar och semester igen ;) Jag kommer inte att klaga den dagen!

I övrigt så är det samma stress som vanligt på jobbet.. Men nu börjar allting att komma i sin ordning! De flesta har väl handlat i från sig.. Fast de är väl först på julafton som man kan börja varva ner! Tragiskt nog så måste man ju jobba då också.. De gillar jag inte! Är ganska trött på att jobba nu. Har inte gjort annat sen förra måndagen känns de som. Var ledig i söndags, men den dagen räknas inte som en ledig dag för då var jag mer död än levande!

Ikväll blir det "liten julafton", eller de va iallafall tänkt att de skulle bli så men eftersom att den ena inte har tid ikväll så får jag helt enkelt åka runt med julklapparna till vännerna! ;)

Nej ni, nu ska jag traska ut i kylan och ta och fundera på jobb igen!
GODJUL!!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: