Jag skulle göra allt, bara jag visste..

Godmorgon!

Nu är det snart dags att dra sig mot arbete igen! Natten har varit ett rent h-vete om jag ska vara ärlig! Tankarna har gått fram och tillbaka hela tiden. Tittade på klockan halv. 4, sen måste jag ha somnat. Väckarklockan ringde 07:15. Var inte så pigg på att kliva upp så jag tryckte in snoozen några gånger!

Först av allt vill jag ju säga - GRATTIS till min lilla prinsessa som fyller 3 år idag! <3<3 Hoppas att hon får en underbar dag den lilla goknulen :)

Känns som att man måste börja ta livet på allvar igen.. Kan inte gå omkring som ett vrak dag ut och dag in. Man blir ju helt ärligt knäpp i huvudet!
På lunchen får det bli en promenad, då kan man passa på att rensa tankarna! Och sen ikväll ska jag försöka ta mig ut och springa.. Eller kanske dra och lyfta lite skrot så man blir stark! Vi får se hur jag gör. Beror väl på vädret.

Men nu ska jag jobba

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: