Dags att bege sig..

..utomland i några veckor, kanske? Börjar bli tokig på all snö som kommer.. Man får ju inte göra annat än att skotta ju! Huua.. Men de är ju gratis träning!

Bilen har fått för sig att den inte vill samarbeta. Nu har hjulet frusit fast bak, så nu tar jag mig ingenstans med den! Pappa skulle försöka hinna fixa de idag medans jag jobbar. Kommer ju få frispel om jag inte har någon bil. Vill ju ta mig härifrån! Det är ju dumt att behöva sitta fast här uppe mer än nödvändigt!
Lunchen börjar nå sitt slut för den här dagen. Har varit och skottat där hemma där jag är "hus-vakt", inte dåligt med snö! Att behöva släpa den där skyffeln upp och ner är inte dåligt för armarna de inte! ;) Oh vilka muskler man kan få. haha..

Hur som haver.. Några timmar kvar på jobbet nudå, sen ska jag gå hem till mamma & pappa för att se om hjulet vill samarbeta. Isåfall beger jag mig nog iväg en sväng ikväll. Men vart, de får ni veta i morgon :)

Nu blir det jobb!


/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: