Back on..

Tjohoo!

Jaha då var man tillbaka igen efter ett litet uppehåll. Blev lite smått less på att skriva förra veckan. Men nu är det fina fisken igen! Lite smått irri på vissa människor men de ordnar sig!

Veckan har varit både bra och dålig. En sju jäkla stress såhär lagomt inför julen. Men bra är väl de för då har jag sluppit tänka på så mycket annat som inte är värt att tänka på!
Jobbat hela veckan, även idag.. Huua!
Jobbar till halv 2, sen blire hem till duschen för en omgång rengöring och efter de ska jag åka till mitt "andra hem" för att göra mig i ordning inför kvällens galenskaper. Har väl inte planerat så långt över vad som ska hända, men de är sånt som märks med tiden :) Är iallafall taggad till tusen!

Igår var de tänkt att jag skulle vara hemma hela kvällen för att fixa klart alla julklappar m.m. Men jag kunde ju inte hålla mig från att åka iväg! Så det blev Hammarn i vanlig ordning.. Var fyllechaffis åt E och hans kompisar.. Ena var drygare än den andra! Huuua.. Blev sängen och en film ganska så tidigt, men somnade väl inte förrän typ 1 i natt. Klockan ringer 07:20, bara att hoppa upp och åka på jobbet de.. Men ikväll, då jäklar är de min tur ;)

Nej men man kanske ska ta och jobba en sväng då!
Ha en bra helg alla så hörs vi!

/ Jennifer

- töööööönt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: