Väntar på att få hämta.

Hejhopp!

Nu är man på jobbet. Fast har för tillfället lunch och då får man sitta vid datan och vila nerverna lite..;)
Annars är läget helt okej. Det är ju inte så länge kvar nu förrän jag lämnar de här stället och drar mig söderut!
12 dagar kvar! Känns länge, men jag tror att dagar går fort.
Ska leva loppan då iallafall.
Men innan jag drar mig neråt så ska jag hämta ut mitt paket från H&M som jag har sett till att fixa. Lite nya grejer inför resan. Resten köper jag nog där, för de behövs verkligen en helt ny garderob med grejer!!

Har för övrigt startat om med GI nu. Och den här gången ska jag hålla mig borta från allt snask. Gotti gott med choklad! För farligt nästan..
Ska försöka prata med Anna om att vi ska käka GI mat när jag kommer till henne. Tror knappast att hon tvivlar?;) Bortsett från alkoholen man får i sig då över valborg så ska jag klara de! Är ju nykter fram tills dess ;)

Nej ni, nu ska jag gå ut och sätta mig en stund tror jag. Få i mig lite friskluft innan det är dags att gå tillbaka till arbete!
Nej juste.. jag ska ju ringa och kolla med Helskön om dom har någon tid för mig på måndag. MÅSTE HA MASSAGE! min nacke håller på att ta död på mig. Tror nog att jag kan unna mig en sådan inför semestern! Kanske ska boka en ansiktsbehandling också?!

Ni får ha det så bra så hörs vi

/ Jennifer
Postat av: Jessica

haha ja dom är sjukt jobbiga när dom går på huven ;P

2010-04-15, 20:07:30 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: