Uppdaterad på aftonbladet i hopp om att..

..den där askan ska lägga ner sitt "latjolajban" den här veckan! Annars måste jag försöka hitta en tågbiljett ner till Stockholm. Suck! Vägrar åka tåg..
Jag håller tummar och tår för att flygbolagen har öppnat upp.

Nu har jag iallafall kommit in på min 4e dag med GI. Funkar riktigt bra! Bara de att kroppen skriker "choooklad, ge mig choooklaaad" NÄÄJ säger jag då.. är helt besatt utav citronvatten. De är väl de som gör att jag håller mig borta från den där dumma chokladen.
Har varit ute på en kort promenad nu på eftermiddagen. De blåser ju så jäkla mycket så man får ju nästan ont i öronen. Ska avvakta och se om de blir finare framåt kvällen, då ska ja ta mig en tur till.

Men nu ska jag gå och kika igenom lite grejer.. Fundera på om man ska tvätta kanske!
Ha det så gött

/ Jennifer
Postat av: Sandra

dom ska öppna upp mellan norrland och arlanda imorgon tror dom. dom kommer hinna innan det är din tur älskling <3

2010-04-19, 09:26:41 - URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: