Nu har de här månaderna nått sitt slut!!

Godmorgon godmorgon!

Min sista heldag på jobbet, imorgon jobbar jag till 13:00. Sen sticker jag hem och packar de allra sista. Hoppas bara att jag inte glömmer någonting. Vilket är typiskt mig! Annars får jag väl köpa nytt där nere då.
De kändes som en evighet innan den här dagen skulle komma. Men imorgon är den här :) Dock kommer de kännas som jordens längsta dag idag.. + de få timmarna som är imorgon!

Mamma ska vara snäll och köra mig till flyget. Tur de. Annars hade jag väl fått gå dit, höhö..
Jaha och sen då?! Jobbar idag, ska försöka komma ut på en springtur ikväll. Annars blir det till att sova tidigt.
Va ju så dum igår så jag somnade på soffan, sen kunde jag inte somna om förrän vid 12 tiden...

Jaja, nu väntar kaffet!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: