Kniven I strupen...

ja blir då bara mer och mer förvirrad.. Förstår ingenting angående de nya lönesystemet! Ska tydligen få efterskott, och den här månaden ska ja låna.. hej och håååå!!! jag vill bara sätta mig och grina över alla förändringar som sker hela tiden! Antingen de eller bara säga att jag vill sluta.
Varför kan inte allting bara vara som de alltid varit??! Varför hålla på ändra..

Kul att allting ska hålla på att blir förändrat nu lagomt tills jag ska ha semester. De är ju nu jag behöver pengarna! Jääääkla åååh..
Kanske lika bra att man avbokar flygbiljetten och stannar hemma för att jobba. Verkar ju inte finnas möjlighet till någonting annat då man inte ska få några pengar..

Så nu har jag skrivit ur mig de iallafall...

Ha det!

/ Jennifer
Postat av: Sandra

oh no.... :(

säg att du kommer????????? ja kan betala åt dig här nere, bara du kommer! ja gör vad som helst!! <3

2010-04-21, 08:17:38 - URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: