De måste ha blivit något fel...

Hejhopp!

Nu har jag iallafall kommit fram till destinationen. Har det än så länge riktigt bra!
Har varit ute på en långpromenad i solen och sen varit och handlat lite lunch. Omelett.. Muuumms!
Flygningen gick bra den också. Tog mig i & ur planet utan några problem. haha..

Har precis duschat och gjort mig i ordning. Ska väl bara vänta på att tiden ska gå en stund.
Imorgon blir det utgång som det verkar.. Ska sjunga kareoke(?) heell nooo! Vi får väl se hur det blir med den saken!

Btw så måste det ha blivit något fel på min bloggstatistik..Har aldrig haft över 30 läsare, och nu när jag tittade hur många besökare jag haft igår så visar den att jag haft 67 besökare???!! Hur kom de sig.. Hmm!
Nej ni.. Nu vet ni iallafall att jag lever och att jag har det bra :) Vi hörs kanske någon annan dag. Jag berättar kanske på fredag om hur jag hade det i "utelivet" här nere..

Ha det bra!
Puss & Kram
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: