Boken i min hand!

Godmorgon alla goa människor!

Har hamnat på jobbet en dag till. Egentligen hade ja inte velat gå hit alls idag. Låg och funderade igår på vad jag skulle säga nu på "morgonmötet" med arbetsgivaren och alla dom.
Hoppas att jag får min vilja igenom och att dom förstår vad jag menar! Jag MÅSTE ha en lön den här månaden. De går ju inte bara strunta i den helt och hållet. Tror facket att alla människor har pengar undangömda i ett hemligt skrin som man kan plocka fram när man känner för det?! Nej stopp där!!
Vilken människa som helst hade protesterat mot de här...
Och om de inte går att lösa här på plats så tänker jag minsann ringa facket och klaga!
Jag BLIR SÅ FÖRBANNAD!!! Hur man kan ta ett avbrott mitt i.. de vore skillnad om jag hade börjat jobba med en sån lön. Då hade de flytit på lite smidigare.. men nu, utan att ens få en förvarning. Att två dagar innan utbetalning få veta att min lön kommer först i slutet av Maj och att jag kan få LÅNA pengar... Jag har jobbat och ska ha dom pengarna ja jobbat ihop, nu! PUNKT SLUT!!!!!!!!!!

Åh.. ja arg är vad man är.. Ska nog sätta mig och läsa min bok istället! Så slipper man tänka...

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: