Att man ska ställa till de..

..för sig själv då!
Varför skulle ja va så dum så jag la mig på soffan när jag kom hem?! Sov i 3 timmar, skulle gå till sängen och fortsätta sova men då sket ju de sig..
Ligger bara och nyser hela tiden. Vet inte va det är för fel med mig idag.

Men igår då.. Va väl kanske inte en kväll som man gärna lägger på minnet för att de var så roligt.. Snarare tvärtom! Blev mest bara ändringar hela tiden om va vi skulle göra..
Slutade väl med att vi mest satt hemma hos Magda. Drack lite och spelade spel. Var väl hemma runt halv.4 i morse.
Sov hos Linda = Bli väckt nio på morgonen av att hon skrattar åt mig för att jag ligger med ansiktet ner i kudden! Haha, ja jag har sjuka vänner.
Satt ute på hennes altan och solade en stund sen fick jag skjuts upp till Jessica för att hämta min bil.
Satt ute hos henne och pratade en sväng sen bar det iväg hemöver igen! Kom hem och slängde ner mig på soffan direkt. Somnade... Jag som skulle på möte. Men jag ringde och frågade om det var absolut superviktigt att jag kom. Men de var de inte som tur/otur var. Hade ja gått dit så hade jag ju kunnat sova nu iallafall..
Men men.. Jag får väl lägga mig och läsa en stund, och invänta John Blund! Han kanske dyker upp här när som helst den skönheten ;)

Nej ni... Sov så himla gott så hörs vi!

 / jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: