Ångest..

Godmorgon!

Nu är det dags att jobba i 3 timmar. Hoppas dom timmarna går riktigt fort! Sen ska jag hem, packa in de sista i väskan och sen hoppa in i duschen. Mamma skjutsar in mig. Vi ska gå och köpa några skor åt mig innan vi åker också. MÅSTE ha nya innan jag åker. De är ju hål i sulan på alla mina skor. Konstigt?! Säger som mamma; "du får sluta gå inåt med fötterna" men va lätt då.. De är väl så jag är skapt..

Fick världens ångest i morse när jag vaknade. Som vanligt så kan jag ju inte sova länge när jag ska åka bort samma dag. Vaknade vid kvart över 6 i morse och började tänka på diverse farliga saker med flyget. haha.. "Tänk om vi krockar med en fågel"
Börjar bli så nervös för de är ju första gången jag flyger själv. Vem ska jag hålla i handen om vi krockar med den där fågeln? Nej usch och fy. Nu ska jag inte tänka så! De enda jag ska tänka är att jag; SKA HA DE BÄÄÄÄST!

Kanske bloggar när jag kommer fram. Vi får se vad tiden har att erbjuda :) Men förhoppningsvis så har jag inte tid att sitta vid datan!

Ha det så bra så länge iallafall så hörs vi..

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: