vill bara somna om igen och vakna upp i....

Godmorgon!

Nu har jag hunnit jobbat en stund, skickat iväg nattens gäster som hade haft det otroligt trevligt!
Sitter och funderar på om jag ska ta på mig träningskläderna och sticka ut en sväng, kanske bara springa någon kilometer? Ja vi får se hur det blir, annars gör jag det senare idag.

Har ju lite saker att fixa egentligen..

Sitter och tittar på utlandsresor också, är så otroligt sugen på att åka iväg.. Men vem har råd att följa med?! inte en enda människa.. Och sen är det väl bara jag som är ledig nu!
Men Stockholm ska jag till... de går inte att undvika!
Ska prata med Anna när jag får komma till henne :) Vi pratade ju om kryssning då, vi får väl se hur det blir. Hoppas iallafall att vi kan åka iväg på någonting roligt och underhållande.
Sen ska jag ju såklart träffa Sandra när jag kommer ner!! Det dröjer evigheter mellan gångerna, synd att man ska bo 60 mil ifrån varandra :(

Nej nu ska jag hoppa in i bilen och köra iväg en stund.. Slå på favoritlåten och gasa iväg från allt!

/ Jennifer
Postat av: Mamma Jessica

Jag vill följa med!!! :D

Men det skulle vara kul med en sån där kryssning igen :)

Men du förresten, kommer du och äter tårta med mig när jag fyller år? :)

2009-09-01, 16:22:53 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: