tänk att man kan ha sån otur som jag..

Eller ja, otur och otur.. Kanske är dumt att tänka i efterhand!
Igår när jag kom hem så hade jag fått ett brev från dumma trafikförsäkringsföreningen!! Då hade ju bilen inte varit "försäkrad" över helgen från att jag köpte den, så det var bara att lägga ett leende på läpparna och betala till dem.
Har fått tusen räkningar den här veckan så det märks ju att det börjar närma sig 25e. Det kommer bli en hel del utgifter då.. Bilen, försäkrningar, verkstadskostnader, kläder.. Ska väl vara glad om jag har 100 kronor som jag kan gå på krogen med nästa helg. haha..

Har jobbat några timmar på förmiddagen iallafall. Sagt hejdå till karlarna från Gävle, gav dem diplom och städade massvis!
Har varit nere på verkstaden och frågat efter en beställning på ett lackstift till bilen men det slutade med att jag fick utföra uppdrag åt honom istället..

Njaha? Vad mer då... Ska iväg och jobba vid 4 igen sen får vi se om min storebror behagar att svara i telefonen så jag kan prata med honom om den här veckan. Ifall jag ska åka in och få hjälp med bilen eller om det ska skjutas upp!

Aja, färdigpratat om min bil och allt sånt!
Nu ska jag åka och hälsa på min mormor & morfar :)

 / Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: