Resa bort

Godmorgon allihopa!

Nu har jag varit och jobbar i drygt 2 timmar. Skickat iväg nattgästerna som sovit där i 3 nätter. Ganska lättsamt när jag bara behövt göra frukost och kollat över rummen de här dagarna. Men idag blir det värre. Är hemma en snabbis för att äta lite frukost, samla krafter (och dessutom mod) till att gå och städa.. Suck!

Idag ska jag åka med lilla glada pappsen till min farmor, tänkte att jag kunda offra mig.. Vill egentligen inte för vägen dit är så fruktansvärt dryg!!
Senare idag, eller snarare ikväll blir det lite mer arbete. Då ska jag agera guid, eller hur man nu säger.

Har lite träningsvärk idag efter gårddagens träning. Växlade mellan powerwalk & löpning i 7 km sen gick jag och styrketränade nästan en timme.
Det är ju så sjukt kul att träna :)
Ikväll blir det nog ungefär samma. Ska försöka komma ut och springa en stund mitt på dagen om det slutar spöregna.

Nej nu ska jag byta om sen ska jag gå och städa!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: