Ny kund blev gammal kund

Jaa. Nu är det bara ungefär en timme kvar tills jag får svira om till träningskläder och sticka ut på min dagliga runda!
Det är nog den bästa stunden på dagen, träna!

Idag har jag varit på verkstaden med min bil igen..Igen tänker ni?! Jajamen..Tänk att det ska vara något fel hela tiden!
Eller ja i förrgår när jag var där så var det ju fel kontakt till givaren så "meckaren" fick beställa hem en annan. Igår hade den kommit så då fick jag komma ner och fixa den. Men tyvär så var det ju inte givaren som var orsaken till att mina mätare inte fungerar..Suck!
Ja det är ju roligt att vara på verkstaden..hm! Kostar ju massa pengar så fort man kör in bilen genom den där porten.
Idag tittade jag i serviceboken. Men ojdå, det är ingen som bytt kamrem på bilen sedan många långa mil tillbaka?!
Hoppade in i bilen och åkte ner till "meckaren" igen. Han letade fram ett pris och berättade att jag för säkerhetsskull skulle byta vattenpumpen också..Oh hell no tänkte jag..Det här kommer kosta mig en hel lön!
Så när lönen kommer är det bara att åka ner till honom igen och säga; "nu får du beställa hem alla grejor och laga min bil".. Snacka om att jag blivit stamkund, har varit där typ 5 gånger på 3 veckor. Jag borde snart få bonus ;)

Dagen har annars bestått utav arbete. Började 8 i morse och har hållt på till och från hela dagen till klockan 4.
Tvättat, städat, serverat och lyssnat på gästernas "spökhistorier"..Ännu mer suck för den!

Nej ni.. Jag tror nog att jag svirar om redan nu, pluggar in lurarna i öronen och sticker iväg! Orkar inte sitta och vänta!

Nu har ni ju fått läsa lite om min kärlek, bilen och mina besök på verkstaden. En gång är ingen gång, två är likamed noll så ja..jag undrar hur många gånger det blir innan allting fungerar som det ska!

/ Jennifer

 MONSTER!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: