motvind, var hälsad!

Tjohej!

Nu har man vaknat till riktigt efter dagens träning. Ibland är jag ganska glad över att man varit nykter hela helgen. Då orkar man ju faktiskt träna på söndagarna, haha.
Har precis tryckt i mig ett glas färskpressad citronjuice! Mumma..Skulle ju, eller ja jag pressade faktiskt apelsinjuice innan men klantig som man är så välte jag ut hela glaset när jag väl pressat klart!

Mamma kom så då gjorde jag ett varsitt glas med caffé latte till henne och mig. Hon uppskattade det faktiskt!
Den här veckan ska jag nog ligga i rikigt hårdträning för på lördag ska jag förmodligen ut och fira min födelsedag! :)
På Torsdag när jag fyller år så ska jag önska mig makaroner & köttbullar till middag, hahaha. Ni fattar inte hur länge sen det var jag åt sånt! Så på Torsdag blir det makkisar med mamma scans köttbullar! Tänkte först på pannkaka, men när jag tänkte efter lite mer så kände jag att makaroner är nog det jag saknat mest!
Känns som jag måste springa 1 mil om dagen för att få äta en sån måltid på min dag..Men i morgon är det ju body pump! Det är najs..

Sen då? Imorgon åker Annisen hem så jag ska väl försöka få chansen att säga hejdå till henne för nu dröjer det nog ett tag innan hon kommer hit igen :( Egentligen skulle jag haft henne här varje dag, en som pressade mig till att fortsätta springa när jag är nära på att ge upp! haha..Idag var det faktiskt extremt jobbigt. Vi skulle köra intervaller 5 km. Spring 200 m, gå 100 m osv. Pulsen & hjärtat hinner ju inte varva ner riktigt, det är sånahär gånger man märker att man har en usel kondition!  Ojsan, nu blev det ett långt inlägg märkte jag. Det märks väl vilka som orkade läsa hela. Till er säger jag, ha det bra vi hörs i morgon!

/ Jennifer

  Jag & Anna Juli - 09. Uppe på höga höjder och målar.

Postat av: Diana

Ja du Jennifer vårat firande måste tyvärr vänta, jag är snuskigt fattig :(

2009-09-29, 18:28:29 - URL: http://diaaaana.blogg.se/
Postat av: Annis

Intervaller är kung!!!!

2009-09-30, 13:37:36 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: