Mitt jobb är för andra, ett slavarbete..

Godmorgon!

Jag måste bara få skriva av mig.. Jag är så arg på hur folk ska behandla en på jobbet! Hur i h-lvete folk kan behandla en som om man stod där med skurkäpp & hink redo att torka upp efter dem..
Strunt samma! Ni som förstår, ni förstår och ni andra behöver inte fundera mer på de här! Jag är bara så arg.. Det är nog så att man ska börja jobba som kontorsnisse istället för att hålla på med Handel & Service. Det är ju tydligen i andras ögon ett slavarbete...

Har iallafall varit uppe sen 06 i morse. Gick på jobbet och skickade iväg nattens gäster. Jag tänker bara på hur synd det är om killarna som fick sova ute i tältet. Ett under att dem inte frös ihjäl!  hehe..
Annars idag då.. Händer inte någonting speciellt! Funderar på att lägga mig en stund. Ögonen börjar se suddigt.. Eller så åker jag och tigger kaffe hos någon så jag piggnar till! Är så tråkigt att dricka kaffe själv så jag raggar hellre sällskap..

Blää uscha och fy! Nu ska jag springa ut i kylan och brumma iväg med min bil!

 /Jennifer
 (en gammal bild men jag tyckte den passade inte till det jag pratat om)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: