Lördagen slutar med..

..ett gott samvete! Känns ganska skönt att lägga sig nykter. Att slippa vakna upp i morgon, behöva vänta på att bli körduglig och allt sånt..
Det enda jag druckit idag är en kaffelikör & en shake med dooleys i. Anna kan ;)
Har inte hänt mycket alls idag..Var och grattade Sandras pappa på eftermiddagen. Förlåt, Sandra, jag glömde att ta några kort men jag kan meddela att han blev jätteglad över presenten! :)

Var meningen att jag skulle åka och hälsa på någon ikväll, men med tanke på att bilen är som den är så väntar jag tills brorsan har lagat den åt mig! Hoppas på att han kan göra det innan torsdag..
Nu har jag iallafall återvänt till sängen. Min bästa vän! Känns som jag nyss klev upp härifrån, men det var ju några timmar sen. Iallafall 12h!
Så nu gott folk ska jag sova! Anna ringer i morgon senast halv.11, då ska jag stå med träningskläderna på, redo för en löpar runda.. Pjuu!

Nej natti natti på er! :)
/ J
 Jag & mitt cp-öga!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: