Krogen kallade...

...inte ikväll heller!
Jag ligger i sängen nu och ska snart skalla kudden!
Dags för uppstigning tidigt i morgon för Jennifer ska jobba..
Har varit inne i stan en sväng idag och hälsat på. Träffade Diana & Johanna en sväng, sen blev det Torvalla till Jonna & Patrik.
Var ju meningen att jag skulle klippa min kusin men tydligen så blev det uppskjutet till en annan gång.

I övrigt så har jag sjukt ont i skallen. Vet inte vad jag ska göra åt detta längre. Har druckit vatten, knaprat ipren och allt man kan tänka sig men det går inte över..
Sen idag så har jag beställt en kamremsats eller vad det nu hette. Brorsan och Henke skulle vara snäll och hjälpa mig med bytet av de någon gång till veckan :) Slipper alla verkstads kostnader då iallafall.

Nej nu ska jag skalla kudden!
Orkar inte sitta upp längre. Slänger in ett lite bättre inlägg i morgon..
Natti Natti
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: